Baza svakog dugoročno uspješnog marketinga i prodaje
Marketing analitika

Podaci pričaju. Mi jako dobro slušamo. I predlažemo konkretne korake za dalje.
Znamo da je marketing samo dio vaše poslovne priče. Naš multidisciplinarni tim poslušat će i vas i vaše podatke – povezati insighte iz različitih odjela, zaključivati, istraživati te osmisliti konkretne korake za postizanje vaših ciljeva.


ANALIZE ZA SVE ONLINE POTREBE – UZ PLANIRANJE KONKRETNIH KORAKA
Od naprednih automatizacija do ručno izrađenih izvještaja.

Bilo da imate webshop ili samo prikazujete katalog svoje ponude putem digitalnih kanala, puno je lakše donositi pametne odluke kad imate pravovremene i precizne informacije o prostorima za poboljšanje uz konkretne korake kako ih postići.
PREKO 1000 ODRAĐENIH KAMPANJA NA 12 TRŽIŠTA
Saznanja iz svih ključnih kanala – uz iskustvo iz prve ruke

Kao agencija koja vodi marketinške aktivnosti brojnih klijenata, možete profitirati od direktnog iskustva u analitici te od ideja i praksi iz drugih industrija i zemalja. A kako radimo developerske projekte na više marketinških platformi, stalno smo na izvoru svih novih informacija.


GOOGLE ANALYTICS, SEARCH CONSOLE, FIREBASE…
Google analitika. Zašto ljudi (ne) klikaju? Kuda idu izgubljene djev…konverzije?

Snažni smo protivnici “izvještaja” koji vam kaže koliko ste klikova imali na 20 ključnih riječi i čestita vam na dobrom rezultatu. Mi vam nudimo brojke koje su zaista bitne (koliko je to konverzija donijelo, kako i zašto), tumačenja tih brojki i konkretne korake kako to još podići u narednom periodu.
FACEBOOK, INSTAGRAM, LINKEDIN, TWITTER, PINTEREST
Analitika društvenih medija. Prava ste Miss popularnosti? A možete li to monetizirati bolje?

Ako smatrate da su lajkovi jako važna strateška metrika, možda i nećemo biti najbolji par. Ali ako znate da su društvene mreže izvor daleko najvećeg postotka podizanja svjesnosti o brandovima za online prodaju – i sad želite (još veći) dio tog kolača – e to lajkamo. I veselimo se desertu!


WOOCOMMERCE, SHOPIFY, MAGENTO I SVE IZMEĐU
Webshop analitika. Ne koliko ste prodali, nego zašto? I kako možete bolje?

Jedino gore od loše webshop prodaje je vanserijski dobra prodaja za koju nemate objašnjenje. Zato naši SEO, CRO i social ads izvještaji uzimaju u obzir kombinaciju performansi weba, marketinga, konkurencije i šire javnosti. A ako još razmišljate o logici prve rečenice, javite nam se za kavu 🙂
SALESFORCE, HUBSPOT, SAP, MICROSOFT DYNAMICS, EXCEL …
Analitika prodajnog odjela. ABC? Always be counting. Kvalitetni podaci – dobra prodaja.

Poduzeća koja vode računa o hit rate-u i prodajnim ciljevima svojih prodavača, nimalo začuđujuće – prodaju bolje i više. Vodili podatke o prodaji i performansama prodavača u skupim CRM sustavima, besplatnim CRM sustavima ili nimalo automatiziranim Excel ćelijama – imamo rješenje za sve.



“Uz Hero Factory analizu i strategiju, progledali smo ‘očima klijenta’ i dobili jasan smjer za dalje”
Ma koliko mislili da razumijemo poslovne potrebe svojih potencijalnih klijenata, uvijek bismo se iznova našli u situaciji da bezuspješno pokušavamo objasniti nešto vrlo kompleksno u industriji koja tek počinje digitalizaciju. Hero Factory mi je tu uskočio kada je bilo najpotrebnije i pokazao kako prestati samo objašnjavati i početi pokazivati. Zajedno smo razvili strategiju s konkretnim koracima, mi smo uistinu “progledali očima klijenta” i shvatili da promjena korisničkog iskustva nije samo kozmetički zahvat, nego zahtijeva i ozbiljnije restrukturiranje samog sustava. Dali su nam jasan smjer za dalje.
Ivan Spajić Buturac, founder
LafTonic
Naš proces
Brzo i pametno do prvih poboljšanih rezultata, uz paralelni strateški rad na dugoročnim rezultatima.

1. ANALIZA DOSTUPNIH PODATAKA
U mjesecima i godinama vaše dosadašnje prodaje i oglašavanja, leži puno skrivenog blaga. Zasukat ćemo rukave i iskopati što više korisnih informacija za dalje.

2. BRZI POPRAVCI TEHNIČKIH POSTAVKI
Brzi popravci za brze prve rezultate. Proći ćemo detaljnu checklistu kvalitete i povezanosti podataka iz ključnih kanala i srediti eventualne greške od ranije.

3. USKLAĐIVANJE PRODAJNO-MARKETINŠKIH CILJEVA
Kad pogasimo požare, krenut ćemo graditi sustav. Pitat ćemo vas za detaljne ciljeve te sugerirati nove, po potrebi. Ovo će osigurati da metrike budu kvalitetan putokaz za uspjeh.

4. POSTAVLJANJE / POPRAVAK SUSTAVA PRAĆENJA
Počevši od ključnih pokazatelja uspješnosti pa sve do naoko trivijalnih detalja – osigurat ćemo da su vam podaci jasni, relevantni, protočni i korisni za ciljeve koje imate.

5. IZVJEŠTAVANJE I NADZOR AKTIVNOSTI
Završila naša suradnja s prvim remontom ili se nastavila kroz dugoročno partnerstvo, osigurat ćemo da u svojim rukama imate novostečenu moć nadzora uspješnosti poslovanja.

6. KONKRETNI KORACI ZA RAST
Brojke bez zaključka ne pomažu nikome. Zato se svaki naš izvještaj gradi se s ciljem pružanja direktnih uputa za poboljšanje. Korak po korak – i brojke će rasti!
Niste sigurni koje sve podatke pratiti?
Ne brinite, savjetovat ćemo vas u detalje!
A želite znati što sve možemo s vašim podacima? Ostavite ih kod nas na analizi.
Što god vaš pain bio, tu smo za sve vaše analitičko-marketinške potrebe, od brze analize do dugoročnog partnerstva. P.S. bez brige, ako imate osjetljivih podataka, po potrebi potpisujemo i NDA. Vaši podaci naša su svetinja.
JEDNOKRATNI PROJEKT

Godišnji tehnički pregled analitike
Analiza i detaljan izvještaj ključnih kanala (marketing, web, SEO, CRO)
Konkretni koraci i hipoteze za testiranje daljnjih mogućnosti za rast
Ocjena stanja uz preporuke za razvoj strategije marketinga
REPETITIVNA SURADNJA

Redovni servis analitike
Periodične analize i popravci ključnih kanala
Provjere izmjena, prijedlozi A/B testiranja, praćenje rezultata i opetovane optimizacije
Preporučen SuperVision sustav real-time analitike
PARTNERSKA SURADNJA

Kontinuirani marketing i analitika
Full-service digitalna agencija za sve vaše marketinške kanale
Stalna komunikacija za ključne ciljeve uz proaktivne prijedloge i aktivnosti
U paket uključen SuperVision sustav real-time analitike
Kvalitetna analitika daje još brojne supermoći. Koja bi mogla biti vaša?
Što još sve možete raditi s nama uz ispravno postavljene analitičke procese?
IZVJEŠTAJI NA BAZI SATA I DANA, A NE MJESECA
HF SuperVision upravljačke ploče. Podaci iz više izvora na jednom mjestu, osvježeni svaki sat.

- neograničen broj metrika iz preko 100 mogućih izvora
- različiti marketinški i prodajni kanali na jednoj ploči
- alarmi u slučaju dostizanja cilja ili rizičnih vrijednosti
- izvještaji kompleksnih izračuna instantno dostupni i osvježeni

Želite saznati kako možemo optimizirati vašu analitiku i marketing?
Naš tim će vam pripremiti konkretne savjete.
Trebate i marketinšku podršku?
Sve te divne brojke iz analitike možemo i stvarati zajedno. Naš tim za digitalni marketing i automatizaciju sve će predložene korake provesti u stvarnost.

Digitalni marketing
Od Facebook i Instagram prodajnih strategija do izrade vizuala i pisanja tekstova. Od A/B testiranja i kompleksnih internacionalnih oglasnih mreža do malih, efikasnih kampanja za početak online poslovanja. Otkrijte više o našem procesu, znanjima i paketima digitalnog marketinga…

SEO i CRO
Ako još ne znate razliku, veselimo se jer ćemo vam sigurno moći napraviti veliku razliku – u poslovanju. A ako znate što su, još smo sretniji jer to znači da ćemo brzo raditi napredne optimizacije. Od optimizacije dovođenja ljudi na web (SEO) do optimizacije njihovog puta na samom webu (CRO), optimalno je da više saznate tu.

Chatboti i automatizacije
Za sve koji često pomisle “imam ja i pametnijeg posla”. Šanse su da stvarno i jest tako. Zato programiramo chatbote koji umjesto vas pričaju s (potencijalnim) kupcima, a osmišljavamo i automatizacije u poslovanju koje vam štede dragocjeno vrijeme za pametniji posao.