KRATKA PRIČA O NAŠIM VRIJEDNOSTIMA, PARTNERSTVIMA I PROCESU

Tražiš agenciju za digitalni marketing? Otkrij hoćemo li kliknuti dobro – ili nećemo biti dobar par.

Naša vam se rješenja čine kao upravo ono što trebate? Izvrsno! No, znamo da ste oprezni pri odabiru partnera, baš kao i mi. Zato smo ovdje raspisali sve bitno u detalje. Saznajte koliko dijelimo slične vrijednosti i pogled na poslovanje, hoćemo li si dobro odgovarati i kako će teći proces našeg prvog kontakta.

Glavne vrijednosti koje dijelimo s klijentima

Ne vjerujemo u tajne sastojke ni čarobne formule. Konstantno odlične rezultate postižemo kroz testiranja, marljiv i pametan rad te iskreni, partnerski pristup gdje je svatko odgovoran za svoj dio posla i rezultat.

VAŠI REZULTATI = NAŠI REZULTATI

Zajedno odredimo vaš minimalni i željeni povrat. Uz fiksni dio, za rezultate iznad željenih dobivamo i postotak uloga. Za rezultate ispod minimalne stope, odričemo se čitave naše naknade.

SLOBODNE RUKE 

Ako smo odgovorni za rezultat, onda smo odgovorni i za odluke u marketingu. Uvijek imate pravo na feedback, ali nakon usklađivanja strategije, u operativi je naša riječ zadnja (plasmani, vizuali, tekstovi, alokacija budžeta).

SAVJETI I EDUKACIJA

Otvoreno dijelimo tajne svake uspješne kampanje. Želimo da s nama nastavljate raditi jer želite, a ne jer morate. Brojke su vam otvorene 24/7, a naši savjeti i razmišljanja idu i puno šire od sfere marketinga.

ISTRAŽIVAČKI MINDSET

U ozbiljnom marketingu i prodaji, nebitno je sviđa li se vama (ili nama) neki vizual ili kampanja. Dok god je u skladu s brandom, odluke zasnivamo na brojkama, insightima s tržišta i hrpi A/B testiranja.

STORYTELLING ANALITIKA

Umjesto klikova, vodimo se konverzijama. Uz brojke, prezentiramo vam tumačenja i zaključke. Na kraju svakog izvještaja, dajemo konkretan set koraka kako da idući bude još bolji. Sve razumljivo, direktno i jasno.

NO BULLSHIT

Loše vijesti? Nepopularna mišljenja? Nesporazumi i greške? Bit će ih s obje strane. Mi ćemo ih otvoreno dijeliti, a isto očekujemo i od vas. Potpuna iskrenost i izravnost preduvjeti su dobre suradnje i rezultata.

Voli me – ne voli me; voli me – ne voli me… Ne prepuštajmo stvari slučaju. Evo kratke checkliste hoćemo li biti dobar par!

ZA PARTNERSTVO NA DUGE STAZE
Shopify analitika

Bit ćemo dobar match ako:

✓ tražite nekoga tko će razmišljati i preuzimati odgovornost i akciju


 želite nekoga kome ćete dati slobodu u odlukama, ali i odgovornost


 znate da za ozbiljan rezultat trebate stručnjake kojima ćete vjerovati


 digitalni marketing vidite kao veliko polje za napredak kroz kompleksna targetiranja, komunikaciju, optimizacije, testiranja i automatizaciju


 rado poslušate dobro argumentirane savjete, čak i kad nisu po vašem ukusu


 volite izravne i direktne izvještaje i uvijek znati koji vam je idući korak


 volite izravne ljude koji će vam bez ustručavanja uvijek reći ako nešto treba drukčije i bolje, a isto očekuju i od vas


 spremni ste na 2-3 mjeseca intenzivnog međusobnog usklađivanja dok svi kotačići u procesu ne budu podmazani


 nakon početnog perioda usklađivanja, spremni ste formirati marketinški plan na min. 6 mjeseci

KLASIČNO IZVJEŠTAVANJE

Nećemo biti najbolji par ako:

– tražite nekoga da samo operativno pretoči vaše ideje s papira u realnost, bez feedbacka i strategije (radimo dobro i kvalitetno jer volimo to što radimo – a  volimo rješavanje izazova na pametan način i olakšavanje vašeg posla)


želite nekoga tko će uvijek kimati glavom i biti vaš “yes man” (naša najveća snaga leži u ekspertizi i iskustvu, tako da najviše možete dobiti tako da nam date što slobodnije ruke) 


– digitalni marketing vidite kao spoj samo lijepe slike i zanimljivog teksta (za svakog klijenta radimo analize, pametne strategije i targetiranja, a tek na vrhu svega sjajne vizuale i tekstove)


– smatrate da to sve možete i sami, ali samo nemate dovoljno vremena (mi cijenimo sve što ste postigli i očekujemo isto i od vas – naš tim najljepše surađuje s timovima koji vide veliku vrijednost koju marljivo donosimo na stol svaki dan)

Zainteresirani ste za suradnju? Evo što nam slijedi!

U nastavku, pročitajte kako će izgledati prvi koraci naše suradnje, kao i iskustva poduzeća koja su te korake već prošla 🙂

Ukratko:

Nakon prvog poziva s konkretnim koracima, dobivate detaljni upitnik pomoću kojeg saznajemo više. Zatim

Trebamo maksimalno 3 mjeseca da vidimo jesmo li dobar match, da vas impresioniramo i da vi nas impresionirate.

U nastavku je detaljno raspisan proces za postojeće projekte, dok za nove web projekte vrijedi sve navedeno, ali uz iznimku da nam je prvo potrebno 3 mjeseca konstantnog ulaganja i suradnje (od datuma prve uspješne prodaje) da bismo mogli kontinuirano isporučivati kvalitetne, dugoročno isplative rezultate.

 

Korak prvi – upoznavanje

 

  • Što možete očekivati: 30-minutni poziv upoznavanja – Rezerviraj
  • Rezultat: Zajednička odluka hoćemo li dogovarati prijedlog suradnje

Drago nam je, mi smo Hero Factory i želimo čuti što više toga o vama! 🙂 Ovaj neobavezni razgovor dizajniran je tako da saznamo više o tome koji su vam ciljevi i što tražite od agencijskog partnera. S druge strane, mi ćemo vam se ukratko predstaviti i otvoreno s vama podijeliti prve konkretne dojmove i korake koje bismo predložili. S obzirom na međusobne prve dojmove te usklađenost ciljeva i razmišljanja, zajedno ćemo odlučiti isplati li vam se ulagati još vremena u i što točno sve možete dobiti time. Ako da, slijedi vam detaljni upitnik.

 

“Odmah smo dobili jako dobre, konkretne i direktne savjete koje tek moramo iskoristiti”

Prilikom prvog sastanka i predstavljanja same ideje Hero Factoryja, dobili smo vrlo pozitivan dojam o tome što nude i kako ekipa iz HF-a radi i savjetuje svoje potencijalne partnere. Pokazali su zainteresiranost i razumijevanje naših problema koje su odmah i povezali sa svojim znanjem. Vrlo jednostavno su pojasnili sve što bismo trebali napraviti, vrlo jasno i shvatljivo za svakog. Dali su nam odmah i jako dobre, konkretne i direktne savjete koje tek moramo iskoristiti!

Zahvaljujemo im se na ovakvom pristupu, uistinu smo dobili dojam da smo im bitni i da brinu oko svakog klijenta, neovisno koliko je on velik ili prepoznat.

 Ivan Krajinović, co-founder

Printee Shop

Korak drugi – naš prijedlog suradnje

 

  • Što možete očekivati: Detaljni ponuda specifikacije i cijene projekta
  • Rezultat: Vaš “može” ili “mm hvala, ipak drugi put”.

Ovisno o potrebama koje odredimo, šaljemo specijalizirani upitnik. Nakon što analiziramo odgovore, zatražit ćemo vas pristup vašim ključnim kanalima kako bismo izvidjeli situaciju i dali procjene. Svaka naša ponuda je krojena prema vašim mjerama i ne radimo jer vjerujemo da sa standardiziranim pristupom “isto za sve”, ne možete dobiti vanserijske rezultate kojima težimo u svakoj suradnji. Prema našem prijedlogu suradnje, birate sviđa li vam se cijeli paket i naš tim ili ćete ipak rješenje tražiti dalje. U tom slučaju ćemo vam rado pomoći savjetom. Što se očekivanja oko cijene usluga tiče, usluge našeg digitalnog marketinga kreću od 2,000 kn po kanalu, web shopi od 20,000 kn naviše (pročitaj više), a web stranice bez online trgovine od 7,000 kn naviše. Na svakom projektu radi najmanje 3 eksperta za potrebna polja i ispod tih cijena ne možemo ponuditi minimalni standard kvalitete koji gajimo kao agencija.

U kompleksnijim slučajevima (ili kad još niste sigurni u detalje i smjer projekta), ovom koraku može prethoditi dodatna radionica na kojoj otklanjamo i takve izazove. Takva radionica, ovisno o kompleksnosti i duljini trajanja, obično košta između 500 i 1500 kuna, a taj se trošak poništava ukoliko naposljetku i uđemo u suradnju.

 

Korak treći – dogovor i usklađivanje

 

  • Što možete očekivati: Kickoff sastanak i usklađivanje ključnih metrika
  • Rezultat: Usklađivanje ciljeva, preuzimanje sadržaja, pristupi računa, otvaranje komunikacijskih kanala, priprema budžeta i plan akcije.

Radi što bolje suradnje, usklađujemo:

  • glavne financijske ciljeve
  • operativna očekivanja s obje strane

Kako bismo bili što efikasniji i uštedjeli vam vrijeme, preuzimamo:

  • medijske sadržaje
  • brand smjernice
  • priručnike i specifikacije proizvoda/usluga

Pristupamo računima, dogovaramo komunikacijske kanale (mi koristimo Slack za komunikaciju i Monday za organizaciju projekata) te usklađujemo budžet i dokument Plana aktivnosti.

 

“After the initial meetings, they knew in depth what we needed, saving us time and effort. Amazing!”

Hero Factory team put their focus on our problem in a fully professional and client-oriented way. We didn’t feel like we need to constantly repeat what we want – after the initial meetings, they knew in depth what we needed. This saved us a lot of time and effort as we could really outsource our burden. Amazing team, would definitely recommend!

 Fran Postenjak & Drazen Mrvos, founders

ArboSmart Technologies

Lansiranje, analiza, testiranje, optimiziranje

 

  • Što možete očekivati: Pun pogon vaše digitalne prisutnosti i prodaje
  • Rezultat: Izvršavanje strateških ciljeva, stalno praćenje metrika te brze proaktivne reakcije i optimizacije strategies and close monitoring.

Redovito odrađujemo niz aktivnosti za maksimalan rezultat:

  • Redovito razgovoramo i usklađujemo ciljeve, prema unaprijed dogovorenom planu
  • Izvještavamo što sve radi, a što ne – i još važnije, zašto
  • Kontinuirano poboljšavamo rezultate kroz analize, testove i optimizacije

Kako sve to u praksi izgleda kroz prve mjesece?

0. mjesec:

NAŠ CILJ: Postati dobri (online) prodavači vaših proizvoda/usluga

  • radimo onboarding, što znači da vas zatrpavamo masom pitanja i tražimo od vas što je moguće više materijala i znanja – kako bismo vas što manje gnjavili kad budemo trebali brže reagirati na kampanjama
  • detaljno učimo o vašoj industriji, vašoj ponudi – sve s ciljem da postanemo dobri u prenošenju vaših komunikacijskih poruka
  • detaljno analiziramo dosadašnje rezultate web shopa, oglašivačke aktivnosti

 

1. mjesec:

CILJ: Napraviti dobre rezultate i pronaći zajednički jezik

  • upoznavat ćemo se detaljno i prilagođavati
  • nekim stvarima bit ćemo impresionirani i mi i vi, neke će stvari i jedne i druge iznenaditi manje ugodno
  • bitno za spomenuti: brzo se upoznajemo i jako puno toga radimo u prvim mjesecima – prirodno dolazi to da će biti više točki neslaganja i razilaženja mišljenja. Hoćemo li biti dobar match ili ne, ovisi upravo o tome koliko kvalitetno ćemo moći takve situacije zajedno rješavati.

 

2. mjesec

CILJ: Kao i prvi mjesec, samo uz više samostalnosti i više uštede vašeg vremena

  • hvatamo konce, postajemo samostalniji
  • usklađujemo većinu razilaženja koje smo pronašli u prvom mjesecu

 

3. mjesec

CILJ: Radimo pripreme za prelazak iz dobrih rezultata u odlične

  • kompletno usklađujemo zajednički smjer i viziju
  • radimo plan smjera suradnje za narednih 6 mjeseci

 

4. mjesec i nadalje

CILJ: samostalno donosimo kvalitetne oglasne rezultate

  • razvili smo povjerenje jedni u druge
  • imamo jasan plan unaprijed + reaktivni sustav i po njima se izvode aktivnosti
  • imamo punu samostalnost i autoritet po pitanju operativnih odluka u marketingu
  • surađujemo u različitim aktivnostima šire promotivne i produktne prirode

 

Bitno za spomenuti:

Ako imate sezonalni webshop i nemate značajnu prodaju kroz sve mjesece (ili bar one u kojima počinjemo sa suradnjom), na ova 3 uzastopna mjeseca kod sebe možete gledati kao na 3 mjeseca aktivne prodaje, kako god oni bili raspoređeni.

 

“Partner u digitalnom marketingu na kojeg se možete osloniti.”

Zadovoljstvo nam je surađivati ​​s Hero Factory timom. Mladi su i vrlo profesionalni, kreativni i entuzijastični, hrabri i neustrašivi poput pravih heroja. Partner u digitalnom marketingu na kojeg se možete osloniti i koji pronalazi brzo i učinkovito rješenje za sve vaše komunikacijske izazove.

 Mirela Marović Omerzu, osnivačica

BIZkoshnica Coworking

Ako ste došli do ovdje, kemije očito ima. Spremni za razgovor?